Job 3 van 11


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Teamleader


Functie

Onze klant is een levereanciers actief in de B2B markt van Office & Work Solutions, van papier en inktpatronen tot hygiene en beschermingsmiddelen. Ze zijn een multinational vertegenwoordigd in 45 landen en 5 continenten en de marktleider in de Benelux. Hun 700 medewerkers in de Benelux hebben in 2015 een omzetcijfer gerealiseerd van 212 miljoen euro.


Jobomschrijving

Samen met onze klant, Europees marktleider in duurzame werkplekproducten, zijn we op zoek naar een gedreven Customer Service Teamleader . Als Teamleader verzorg je de dagelijkse organisatie van het werk (bestellingen : intake, opvolging, back orders ... - offertes, prijsopgave, customer management : aanmaak van klantnummers, producten, ...).

  • Je bewaakt de dagelijkse & maandelijkse KPI's + rapportering .
  • Je luistert en communiceert met team (zodat verbetering continu kan plaatsvinden).
  • Je kijkt toe op de communicatie en samenwerking tussen de verschillende afdelingen.
  • Als Teamleader maak je een voortdurende reflectie over hoe je klantervaring kan verbeteren .
  • Coaching en ontwikkeling van het team zodat zij blijven evolueren en om het wauw-gevoel bij onze klanten te garanderen.
  • Implementeren en aanpassen van IT-oplossingen.
  • Je staat in voor de werving van nieuwe medewerkers waarbij ook opleiding en opvolging van deze nieuwe medewerkers tot je takenpakket behoort.

Jouw profiel

Een verantwoordelijke, gevarieerde en uitdagende functie vraagt om een enkele profielvereisten:
  • Ervaring in een Klantenservice is een must.
  • Je bent een goede leider met een juiste dosis empathie , die het heft in eigen handen durft nemen.
  • Je bent klantvriendelijk, hulpvaardig en resultaatgericht.
  • Je bent een flexibele teamspeler die ook onder druk het hoofd koel kan houden.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk en dit in het Nederlands, Frans én Engels.
  • Plannen en organiseren is bij jou van zelfsprekend.
  • Je hebt een kritisch denkvermogen.
  • Je krijgt energie van het coachen en ondersteunen van werknemers.
  • Je hebt kennis van Customer Service tools zoals Zendesk, Genesys en dergelijke.
  • Je hebt een uitstekend niveau in Excel.

Aanbod

Do you have what it takes? Dan heeft onze klant je heel wat te bieden:
  • Een dynamische en enthousiaste werkomgeving.
  • Een voltijdse en afwisselende job in een goed georganiseerd en gestructureerd internationaal bedrijf.
  • Een marktconforme verloning.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, pensioen- en hospitalisatieverzekering .
  • Een ruim opleidingspakket om jou als lid van de familie verder te ontwikkelen.
  • 20 vakantiedagen de mogelijkheid tot het vergaren van 6 extralegale verlofdagen.
  • De mogelijkheid tot doorgroeien .
  • Een makkelijk bereikbaar kantoor .

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht